Monday, July 27, 2009

!~UUM DiLanda H1N1~!

Macam Nk gduh Je gaye?

Antara yg tggu bus

Ramai Shiot!

Beginilah gaya nye..


Ape nk jdi ngn UUM semalm??? (26 july 09) Telah berlaku Rusuhan ke kat muamalat nie??? aduh ramainye org membanjiri bustop? mcm nk meletup tayar Bus HBR tu penohkan bdk2 UUM je!! Hahaha..kelakar mmg kelakar beb..tapi aku tgk cian kat dorg berebut2 nk balik.. padahal tak la wajib balik pon..

H1N1 punye pasala la nie..teruja aku tgk dari tingkap bilik aku,tingkat 4 AP4 bank mumalt.. Bustop telah dibnjiri sejak awal lagi.. mula pas asar dah rmi dah..ku yg tk tau citer pape melongo je la.. bru balik klass then dkjutkn ngn cuti emergency oleh UUM dari 27 july until 2 ogos nnti.. Aku terpk,klu balik mlm ni gak,dpt ke tiket?? punya ribu2 yg balik mlm td..
peh tk ley bla ramai gler..

yang paling hampeh rumate2 ku ar..kate tak nk blik..
dan2 aku blik dr cglun cr tiket nk blik mlm ni, dorg dah lesap dah?? hampeh tol la dorg ni..bengang je aku..

Mse Otw p cglun nk cari tiket, ramai gle manusia kat gate depan uum tu..
mcm semut w ckp lu..sume kejar2 bUs!!
klu aku tak sggup la ngn beg beso2 tu..baik tak yah balik la weh!!
Yang paling kesian aku nk citer la kan,
samapi pkol 2 pagi ramai lagi tggu bus..
almaklumlah mcm tak tau plk bdk UUM ngn bus "dalam" nie..
janji hanya tinggal janji...hhuhuhu

Takpe2, yg penting aku dpt tiket dah then BALIK MLM NIe!!!!!
YahoOoOoOoOo!!!Hehehehe...;p

Thursday, July 23, 2009

!~Tazkirah~!

1. Diantara sikap yang boleh melahirkan perasaan kasih sayang seorang saudara kepada anda ialah memberi salam terlebih dahulu.Anda memanggilnya dengan nama yang paling digemarinya dan anda melapangkan tempat di dalam sesuatu majlis untuknya..

2. Harta benda akan menjadi sengketa kalau rahmat Allah tertahan.harta yang sedikit boleh menjadi rahmat kalau pandai menggunakannya.

3. Hidup adalah gabungan antara bahagia dan derita. Ia adalah menguji keteguhan iman seseorang. Malangnya bagi mereka yg hanya mengikut kehendak hati tidak sanggup menerima penderitaan.

Monday, July 20, 2009

!~Aku dan Sahabat~!


Aimi zila iza

Hasad dengki menghilangkan keindahan,baik keindahan badan,keindahan jiwa ataupun keindahan akal.Bahkan keindahan wajah pun mampu dihilangkannya.




Monday, July 13, 2009