Saturday, March 28, 2009

!!~I'm Graduate Now~!!

Saje je gempak wat tajuk cmtu..intresting skit kan org nk baca..haha..actually graduate Ko-k jer..habes 4 sem aku ko-k..alhamdulillah..lepas nie,tak yah ar bgun pagi setiap hari sbtu...ehehehe...

Hurm..tapi syg gak nk tinggalkan ko-k nie..syg kat tuan and sarjan.. dorg baik sgt..sporting..best gler ar..bnyk kenangn ktorg bersama..lagi2 time KLK kat lata mengkuang..mmg masyuk la kan byk gler picit!!!!ehh..pacat laaa..hehehe...

Masa kat paya pahlawan tu bnyk blaja melawan kebakaran ar..masyuk gak..aku bukk n tutup air je kjenyer..ehehhe..Poyo je lbey..pkai topi bagai..org lain angkat hos aku bukk air tutup air jek..hahaha

Masa Masuk Hutan Sintok plak,Puh!! gler bapak beso pacat die..skali gigit org tu..habes darah die hisap..uhuhu..Hampeh tol..Aku pon kne skali tau..aku mmg geli skit tgk pacat..tapi takkan nk tunjuk plak kan?saje je cover macho..pdahal aku pon takut!! ahaha..;p




No comments: