Sunday, February 13, 2011

~! oH Mc'D~!

Assalamualaikum...!! ^^

15hb December 2010 adalah tarikh di mana hari pertama aku kerje kat mc'd after interview pada 13hb...firts day mmg penat gilersss tak terkata...!!tangan kaki BENGKAK2 bai...luka sana sini tak terkira dan terhingga..wanna cry at dat time n mahu meraung2 sekuat2 hati....nk nGadu kat mama...but, takOt kene 'padan kan muke' plak..ahaks!!
tapi at last ENJOY yang aku dapat! yeaay I LIKE!! ^^

Alhamdulillah....
Setelah 2 bulan kerje, aku ley sesuai kan diri dlm semua situasi yg berlaku kat dlm store (kedai)...even sumtimes ade menda2 yg aku tak ley nk elak seperti terMengamuk, terJerit, terMarah ntah sesape dat bcz of masalah kecik, bak kata manager aku ni suke wt hal dgn menda kechik.....wahaha~!
Mintak ampun mintak maaP pada sesape yg terLibat tu yea?! aku tak sengaje!! hehek =p

Klu jumpe cstmer yang best, mmg semangat nk layan dat cstmr sampai tangkap leleh la..! Tapi, kalau dpt cstmr yg "terlalau baik", aku dah pening dah! haha! :D

Lagi pening kalau dpt cstmer org putih, Jepun, China (yg kaw2 dr Tanah Besar), ngan org yg tak reti nk communicate in english or malay..mmg sengal lah klu aku wat bahasa isyarat tgn!! hahaha..

kalau yg pandai speaking english pon tak paham menda ape yg die nk sampai kan hampeh gak kan?? ;D
ape2 pon dgn semua yg terjadi,
i'll really enjoy as a crew at McDonalds!! =')

See u tHen! ;)

Lets Picture Talk abt half of My Life in Mc'd! =)

with my Manager kakak sUhaiLa !


Jaga ice cream smbil mik pict with suniza!

Half dari HerO2 mc'd yang ade! ^^




No comments: