Friday, September 30, 2011

BertuNang! :D

Assalamualaikum...!!

Wah, penat okei hantar my cousin bertunang...Dekat jelah..anta kat area klang jerk..still pnt ke?? hahaXD

tapi yG penat sgt tu buat hantaran bertunang utk die... seminggu aku tdo lambat...hehehe:D excited okei?;)

Then, bila hari kejadian(baru je td)...nmpknye, Gubahan yg aku buat mmg tak setanding dorg lah..haha..bukn la nk kutuk..tp my Mom say, YES! gubahan aku paling die puji! gegegegeXD

Thanks mama! I Love You! kikiki:D

So, kesimpulannye, ilmu mama dah 100% turun kat aku la nih?? hehe:DAlhamdullilah..berkat usaha dan tunjuk ajar..Make me feel hepi n also make mOney! hahakXD
cokelat love ..Like it so much!:)

Jaket koboi idea by Mama:)

Baju kurung ala ombak..:D

cokelat tabur..(actually malas nk gubah dah..haha)alat make up..bnyk saletip okei..hahakXDTelekung jadik baju kebaya..Wow! cmne tue? Idea frOm mama oso!:D

Tahniah Buat sepupu aku Serol & Eyla..Moga hingga ke jinjang Pelamin..InsyaALLAH..:)

Wassalam!

No comments: