Sunday, January 15, 2012

Hapi New Year 2012:)


Assalamualaikum.....

Alhamdulillah...masih lagi aku dpt menulis di blog nih...:)
Banyak yg berlaku sepanjang tahun 2011...yg suka, duka, dan sebaliknya....aku rase bersyukur sebb masih lagi dipanjangkan umur dan diberi peluang melihat alam anugerah Allah...Terima kasih Yg Maha Pencipta...^^-

Segala azam sudah tercapai utk Tahun 2011...Termasuk lah memiliki kereta sendiri..My Lovely Saga FL...XD

Then yG kedua, Hari paling terbesar yG terjadi dlm hidup aku,Hari Konvokesyen aku di Universiti Utara Malaysia...06 oktober 2011...Walau pun impian aku nak bawak Mama, Papa n Adik travel bersama My Boyfriend a.k.a MY FL bersama waktu tu, Mama plak di masukkan ke hospital...Tapi aku redha dgn segala ketentuanNya...Yup, aku tahu semua hikmah baik dan buruk dtg dr ALLAH...

Akhirnya, Hari kOnvokesyen aku bersendirian..

Azam Tahun baru 2012 masih lagi rahsia...Wait and see...:)

Hurm, tamo sedih2 lagi taw...hehehe:P

okeh, meh cini nk cerita malam tahun baru plak...heheheXD

Okeh, memula kene teman Encik Fakieh ade tournament futsal kat Seksyen 7 Shah Alam....
Wah! tak sangka aku die pandai men bOLa walau nmpk cam kaki Bangku ajew...hahahahakXD jgn marah taw encik Fakieh...really, Im prOud of u...;)

Team die dpt number 3...Kira nOt bad lah kan...banyak gak team yg masuk mse tu...smua kecundang..kira diorg juara tak jadi yg bOle bertahan...ngeh3...:P
Terasa Bangga sekejab>.<
NO 3 ...Not bAd! :)

okeh, pastu esOk nye g i-city dgn askar2 kecik Fakieh...hahaha...sgt serOnok dan sgt bOring jugak kerana terlalu ramai manusia dan tak ley bermain permainan di sana...ape ayat aku skema sgt ni tetibe? hahahaha:D
Aku bawak bersama Adik, Mama, Farhan, and Falishah..:)

Ape men cak cak ha?wekk!:P

Then, 3 Januari 2012, Genap lah adiku si geMok itu menyambut uLang tahun ke 20...Welcome tOo 20-an Sis!!! Jeng jeng jeng! ko mmg dah tua dik!!yeahahahahaXD

Then, Mama swoh belikan Kek utk si gemOk nih! hehehehe..Aku belikan selambak kek Buah utk die.....:D

Fruit cake adik:)

Then, 11 Januari 2012 plak, genap lah 64 tahun..Hehehe..Papa dah tua lah...Tapi sayang Papa taw! SemoGa Diberkati umur dan dimurahkan Rezeki...aminnn:')

Then, yG kelakar, sempena Bufday adik 3HB tu, sedap dgt kOt kek nya, Mama swoh belikan kek utk Papa kek yG sama....sO, utk kali kedua, Kek habessss sekaligus!! mcm biskut plak,,hahahakXD

Fruit Cake Papa:)

Haihh... Penatnye membebel...aduh, ade lagi cerita taw..jap2 minum air dulu...XD

Okeh, sambungan nye adelah, aku kene g Training Kapersky kat PJ8, Petaling Jaya bersama Sahabat sekerja ku a.k.a sahabat baik waktu group discussion di UUM...encik Hamdan..hehehe:P

Sangat lah Sakai nye aku menengOk lobby die pergh! mcm kat OVERSEA beb! cannteeekkkk gilerss! Siap amek gamba lagik! tad-daaaa!!! :D

Seeeeeee!! wa cakap Luuu! tantek kan???Suke! suke sgt!^^



No comments: