Thursday, August 1, 2013

Yeayy!! Kad Raya saya sudah siap! :)


Alhamdulillah, sempat jugak aku menyiapkan kad raya nieh... hehehe~
Bersusah payah jugak laa membuat nya.. almaklumlah, aku ni beginner jer dalam edit mengedit dlm photoshop.

Di kesempatan ini aku  ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki, sekiranya, seandainya terkasar bahasa, tersilap kata dan terguris hati . Kita manusia biasa, sentiasa membuat kesalahan... Jadi maafkan lahhh... :)

Emo plak tetiba kan~ haha!... Semoga kita akan bertemu lagi Ramadhan tahun hadapan. In sha Allah :)

Tahun ini agak mencabar sebb first time lorr menjadi seorang Isteri menyambut Ramadhan & Syawal bersama suami terchinta encik Fakieh Fansury :')

Bersahur & Berbuka puasa bersama... Tiap kali nk berbuka mesti rushing kene balik rumah... terpaksa berlumba2 naik keta biar smpi umah cepat :P

Tapi alhamdulillah, Hubby memahami... siap tolong masak utk berbuka & bersahur tiap kali aku bz n balik keje lambat.. Thanks ya dear.. :"P

Alhadulillah, berkat yg mendoakan kebahagiaan kami... Sehingga ke syurga hendaknya.. aminnn~

Kalau sempat, aku upload gambar2 kawin nnti yek~ Harini last day kerja, so, takde laptop lah lepas ni.. cz ni company properties...huuhuhu~  >.<

Akhir kata,

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin buat seluruh umat Islam di dunia yg menyambutnya... :)

WASSALAM

No comments: