Wednesday, February 17, 2016

Noah Kiddos Online Store


Aku meninggalkan semua pekerjaan aku, dan aku mulakan kembali pekerjaan ku dgn perniagaan. hah! tak banyak cerita yg aku boleh ceritakan lately. sebb TERLALU BERIBU yg perlu diceritakan. sampaikan nk muntah berfikir terlalu banyak. hahaha :P

Assalamualaikum!



Hai bLog walkers!! :D
anak hamba sudah setahun empat bulan. baru rajin nk menaip. hahahaha :D
Kami sudah berkedai sekarang! Alhamdulillah!


Tapi tak dinafikan, mmg super busy giler skrg ni.. Jaga Family (cz mama tak berapa sihat), jaga anak yg fully bf, perniagaan online & offline, kedai yg nk kene jaga jugak. Perghhhhh otak ni tak pernah rehat . huuuuuuu T_T

Tapi takpe, semoga penat lelah ni berbaloi In sha Allah. :)

ni Lokasi kedai aku, 


No 4, Kedai Luar Bandar, Jalan Cenderawasih, Kampung Bukit Kuching, 45800 Jeram, Selangor Darul Ehsan, Americaaaaaaa! eh silap, Malaysia.. hikss :P



Noah Kiddos's Logo :D

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah, berkat pertolongan Mama Papa, & sokongan dari husband & anakanda tercinta Arfa Noah, aku dapat melakukannya. kawan2 sekeliling pon amat membantu. 

Antara brg2 dagangan yg ready stock kat kedai :)

Contoh Tilam kekabu :D

Jumper fOr boy!

Jumper for baby girl


Pampers murah direct kilang beb. haha

Antara koleksi Botol susu ORIGINAL Made in UK yg kami ade. wohOOO

Baru angkut dari Supplier. kebanyakan education toys

Kasut baby Tapak keras

Stock Baby Jeans

Husband amekkan stOck seluar jeans budak berkOdi kodi. PersOalan beliau : bOleh ker bawak balik kampung semua ni naik moto?? Kihkihkih


Warna warni kehidupan ni penuh dgn dugaan & cabaran. kalau takde cabaran mmg tak best la hidup. bosan kan... hihi

Banyak cerita yg nak dikongsikan bersama. tapi semua nya terbuku tak terkata.. in sha Allah ade masa kami menulis lagi... seronok bila berborak sendiri mcm ni.. hahaha rase mcm separuh gila x? :P

Sekian Wassalam!

No comments: