Friday, May 14, 2010

~ADAMAYA~

OH ADAM!! aku harap aku berdoa sangat aku dapat SUAMi macam adam!!!
hiyahh!!! takmo jadik cam maya!! =p

even aku start tgk cerita ni dr episod 16 ke 15 sumthing like dat la...
biasa bro..mana ade tv kat kolej aku nih...kesian kan 3 bulan terperuk jer kat cni then takde tv...muahahaha!!
then bila dah sem last, b4 tunggu praktikum memanggil,
dok tanam anggur kat umah la jawabnyer...

then ADAMAYA lagi......
mmg bengong la jadik lelaki macam dani tu...haishhh bengang sungguh!!!
mmg menjadik pelakon itu!! hahaha...
disebabkan aku kne balik semula ke UUM utk menjalani kursus 3P,
aku terpaksa mendonlod ADAMAYA ini melalui tv3 online...
jadik, setiap hari aku terlepas la satu episod...huhu..

so, semalam adalah episod yang last.......
aku tak dpt tgk....=(
takpe, www.tv3.com.my ade!! =D




No comments: