Thursday, May 20, 2010

~? am I Corrupted StudEnt~?

Mama papa, mimi mintak maaf kalau selama mimi belajar dari skolah tadika hingga ke peringkat universiti ni, mimi bnyk menghabiskan duit mama, mimi banyak menyusahkan mama.....Terima Kasih sebab besarkan mimi dari kecik sampai la ke besar.....InsyaALLAH solat 5 waktu mimi takkan tinggal...

Ini lah student CORRUPTED yang dikatakan olehnya sebab dapat POinter CGPA 2.8.....Menyusahkan mak bapak...menghabiskan duit kerajaan.....Menghabiskan duit org ramai...

Tak ditujukan oleh sesiapa pn ayat nih...cume utk luahan rasa...hurmmm....




4 comments:

Hidayah Hussin said...

she was juz full of herself. n thinks that she is perfect in everything...a brilliant and filial Muslim.

so..those whose pointer lower than 3.0 solat xcukup? then rmai la yg solat xcukup gamaknye. sheesh! she should tell the mirror in the first place.

AiMiNaDiYa ^^ said...

Aku sakit dada, sakit telinga, sakit hati gak lah dgn statement baru yg aku dapat tu...haha...

its ok dayah..aku try gak yg terbaik..klu not good enough,means aku ni mmg corrupted kot..huhu

Weeda said...

dia macam tu sebab dia duk kat ats x pandang orang bwh...cuba satu hari nanti anak dia ke cucu dia ke camtu baru dia tahu macam mana...
setiap orang ada lebih dan kurang masing2 ko xyah nak terasa sangat..ko anggap tu pembakar semangat..balas dendam balik buat praktikal terbaik...
orang bongkak mcm ni Tuhan x ambil masa lama nak balas...

AiMiNaDiYa ^^ said...

yup.....aku cuba redha kan jer.....thanks 4 the support wahed....i know i can do it better!! hiyahhh!!!