Wednesday, March 16, 2011

My Cat! ^^

Assalamualaikum!! ^^

Story kelakar nak Kongsi dgn korg pasal my cat..My kucing yang namanye 'Combi' telah beranak sebanyak 5 ekor! (wow banyaknye!) =D
Plus anak die b4 ni yg aku namakan 'Pokodot'..So, ada 6 ekor yang terpaksa aku layan selalu..^^
Semalam die pi susukan anak2 nye...mak aih, berebut2 macam SUPERMAN pon ade ! hakhak! XD

Actually dorg tak cukup susu (mybe terlalu ramai adik beradik), then aku try la bg makan friskies utk anak kucing..mengiau2 tak ley nk gigit n telan..hakhak! sedih~~ T_T

then aku pi la tumbOk kan pKi lesung batu bagi halus mcm serbuk daaa..hikhik! ^^
after tu sibOk plak nk minum! terbersin bersin die..cian sgt2..tapi really CUTE actually! =)

Here, some picture want to share with u all..^^


Mummy (combi) die malu nk amek pict! ^^


Saya SUPERMAN!! hakhak XD

Jom Berebut2..=p


My Luvly Pokodot! ^^

Cute kan?? sweet!! ;)



Cian Pocoyo, nak makan tapi takley nak gigit n telan...Poor him! ^^
then i got an idea to tumbOk2 that makanan sampai halus, so they can eat all together!!
sweet!! =)


No comments: