Saturday, April 2, 2011

1st ApriL 2011

Assalamualaikum!!!
Happy Birthday to Me...^^
I'm 23 now!! yeayy!! tua dah..ahaks..=)

Makin meningkat umur kita, makin pendek la umur kita...Thank yOu Allah cz bagi lagi aku kesempatan menghirup udara di dunia ini...

Masih lagi memperlihatkan aku kepada orang2 yang aku sayang...
Masih lagi memberikan aku kekuatan untuk terus hidup di dunia yang fana ini...

Thanks a lot to my Little Sis cz buat suprise dgn mmbelikan Kek cOkelat!! comei sgt2!! ^^
then for Pinky2 t-Shirt!! dah pakai dah pown!! hehehe..^^

And Also not forgetting "My BFF" thanks for a very Cute kek!! Nak lagi besar boleh tak?? =D
Erm, I Love the Purple t-Shirt daMn Much!! LOVE YOU!!^^





My BFF gifts! ^^


My LiL Sis yg Bagi!! Comei!!! ^^


9 comments:

N!kEk!n said...

WA...best nyer kek, x bg org pun kan hukhuk~~...

AiMiNaDiYa ^^ said...

alaa kin..wt kecik2 jek...nnti kalau sume ade, boleh la belanje sume...kalau sume tu, ehem2...abg2 kita ade la kowt?? hakhak..XD

N!kEk!n said...

erm...tul gak tu, tp brtday kte dah lpas, aimi pngan abg pn dh lpas...yang tinggal brthday han lah heeheee...blh gak wat mse tu hukhuk~~

AiMiNaDiYa ^^ said...

okeh..nnti ley la masak sama2...hakhak..jap2, boleh ke aku masak?? haha..tape, aku spOnsor kek...beli yg sedap punyer!! XD

N!kEk!n said...

set jer, insyallah... masak pun kite x pro sangat lah heehee....=)

AiMiNaDiYa ^^ said...

ko kira tak pro....aku ni langsung HAMPEH dan tak tau lgsung MASAK!! hakhak!! XD

N!kEk!n said...

erm... bkn nyer suka sangat pn nk masak memasak ni, tp keadaan yg memaksa utk aku blajar masak heeehee..^^

AiMiNaDiYa ^^ said...

hahaha..tak pe aku paham...nk kawin msti la prepair awal2..XD
actually aku mmg tak suka masak pon..hbes la hsband aku nnti kelaparan je,...hari2 makan kat kdai ler....hehehe

N!kEk!n said...

ok pe... kedai kan banyak ckrg heehee... janji poket penuh smua masalah satel haahaaa....