Thursday, April 21, 2011

Cikgu ke Ustazah?



My cute Little bOy and GurL..^^

4 Ibnu Majjah

Assalamualaikum!!! ^^




Alhamdulillah, masih lagi ade kesempatan aku meng'update' blog nieh walau takde org baca pon actually...wakakaka!! lawaks la plak bila syok sndri nieh..hehehe..=)

tapi takpe, yg penting aku ade berita yg best!! mybe kt FB aku dah gtaw yg aku dah dapat keje baru, sebulan yg lepas!! =)



Tak silap aku, kalau tak 22hb or 29hb mac aku dah mula mengajar di Sekolah Rendah Kafa Seri Al-Ain, Kuala Selangor...cikgu ke ustazah??? jeng jeng!!! ustazah Rockersss!!! Lalalalala~~ XD


Neway, having so fun with those of student yg cuTe anD notty sgt2..sumtime pening kepala aku melayan dorg..hakhak...XD


Apa2 pon aku bersyukur sgt2 YA ALLAH...aku dimurahkan rezeki skali lagi utk terus smbung menjadi tenaga pengajar dan tidak putus rezeki mendapat kerja, kerja dan terus bekerja..Thank YOu ALLAH!! =)

Hope sgt aku dpt panggilan utk DPLi nnti...Aminn...

Nak kongsikan cerita, aku mengajar darjah 4, aku kene ajar 5 subject...(wOw!! banyak nyer!!!)darjah 3 satu sbject je...then at one time tu, student cls aku wan namanya, 'ustazah, boleh tunjukkan matematik tak?' (dlm hati aku berkata, aku ni cikgu ke ustazah?)..then aku tanya balik kat dorg, dorg ckp, 'ustazah ley jadik cikgu, cikgu pun ley jadi ustazah'....Woww!! tak sangka nYe aku budak2 tu cakap begiTu!! XD

hahak!! sgt kelakar student cls aku ni...melawak je pandai..bila suruh baca jawi, HAMPEH!! aduh pening lagi kepala aku..hahaha...Tapi tulah, aku ni mmg multiple dan flexible kowt?? apa2 pon ley jadik!! hakhak..XD

Now, i'm soO hepi with my jOb nOw!! takmO pkir masalah apa2 lagi...aku sayang student2 aku...pada dorg tmpt aku mengadu....Masalah, ko pergi jauh2!! jgn dtg dekat lagi!! si pembawa masalah, toLong redha
kan segaLanya....till next time see u then!! ^^


















No comments: