Monday, April 25, 2011

SediH.....='(

Assalamualaikum....


Last time aku post cerita yg best....tapi kali ni cerita tak best plak....hurm....

aku tak terpiLih utk ujian MedSi...Ujian MedSi ni kelayakan utk sambung blaja ke DPLI....aku sedih!! aku sedih!!! Last nite, TidO dgn Linangan air mata..actually nak sgt2 smbung blaja!!!hurff..... ;'(


Then, at the same time, aku dapat plak msg "GILA" kat FB dari seorg yg namanye lelaki...Apa yg dia kata kan, aku rahsiakan..bia aku jela yg tahu....

Lagi bertambah SEDIH dan SAKIT HATI aku!!!


Walau apa2 pun aku REDHA dan aku serahkan segala NYa pada MU YA ALLAH....Aku tau ada hikmah di sebalik sume nie.... ;(

TQ ALLAH...

6 comments:

N!kEk!n said...

be strong my friends... kadang2 pangalaman tu mengajar kite utk menjadi lbh kuat...(ayat motivasi) hakhak...;-)

AiMiNaDiYa ^^ said...

thanks beb...kdg2 emosi yang tak tertanggung boleh buat org jadik giler..XD

N!kEk!n said...

that right... goog girl hakhak..;-)

AiMiNaDiYa ^^ said...

tapi aku ada iman lagi...masih boleh bertahan lagi...as long as ada org2 yang tersayang always by my side..slalu bagi smgt n motivasi..hehe..=)

N!kEk!n said...

yaaaaa..... tu lah gune nyer kwn and special friends... always by we side to sapport...;-)

AiMiNaDiYa ^^ said...

special friends tu mmg tak ley blah! tett...XD