Sunday, December 11, 2011

Outstation 3 days @ iPoh & 2 days @ Penang..



Shrimp hatchery kat Butterworth~~ JaOh kat tepi kamPong~:D
Restart server kat NibOng tebal...Ping ajee..;p
Blajar sesuatu yg baru~! :)


Hatchery kat sG siPot...ni lagi lah kat Ujung dUniaaaaaa....jaOh sgt perjalanan pi sane..X)
OTW ke Kuala kangsar plak...;p

tgh setting IP address...tak suker baju tue besOooo sgt!!!XD
This mY bOs tersayang!! even die Chinese, suke gelar nama dia Muhamad LeOng..sebb die suke nama tue! :p
Hah, nilah anak2 ayam yg akan dijual ke merata tempat di malaysia...ComeLLLLL kann??:D

Assalamualaikum...:)

Yup! penat gilers travel seminggu~~ XD

Semua dah dijadualkan pada 5HB - 9HB Disember 2011

ok, outstation yg paling memenatkan...boleh jadik demam tak baik baik ni haa....tapi overall is ok..just mama n papa jer yg tiap jam call cz risau aku travel dgn bos aku berdua jerk..:D

Ok, now see gambar yg kat atas tu di sg siput okeh...tempat tu sgt2 jauh kt pelusuk dunia sana....hadoii la semput aku bawak keta...sesampai kat sana jerk kene mandi...mandi ni utk menjauhi dari penyakit2..haha mesti korg takkan paham....;p
yelah kan tempat hatchery...anak ayam yg banyakkkkkk sgt n comel2!!! :D
Ok, ni first nite aku kat umah kak Yah yg keje kat IPoh Office...dia layan aku mcm anak die sendri..siap pasang kelambu utk aku tido malam..teringat mase kecik2 sulu tido dalam kelambu jugak dgn mama papa n adik...hihiik! sayang kak yah!! :D

Fair Hotel Ipoh Lobby's...
satu malam kat cini..
OH!! sgt selesa dgn harga RM80 jerk satu malam...tido sorg ok....bukan dgn bos..hahak:D just breakfast berdua..hihihi:D
Then, dapat plak Voucher discount 50% from fairPark hotel..ehee Suker!! :D
Katil yG sgt luas utk seOrang yG sngt kurus mcm aku!! :P


Then, malam makan kat Restoran Chinese yg halal okei...Tuan punya kedai baru balik dari Mekkah katanyer...Tukang masak plak pure Chinese...tapi dipercayai semua akan 'disamak' b4 masuk ke dapur...sweeettt...:D

This one otw ke kuala kangsar..ade jugak hatchery kat sana....Anak ayam jugak...tapi aku rase lagi meriah hatchery kat sg. sipot...hihihi:D
picture ni sambungan picture di atas..terlalu bnyk picture smpi tak tahu nk susun cmne..hahahk:P

Nii la makan tgh hari aku n bos kat butterworth,,,hahaha...Yg atas tu bos aku nye lauk..aku gelar die kambing sebb suka makan ulam..die gelar aku Carnivor sebb suka makan ayaammm jerk..hahaha:D
btw, My bOs sgt sporting taw...He so Nice person! really, TABik hOrmat sama dia!! :)


Then malam tu kami naik Feri utk ke Gorgetown...dah lama tak naik feri ni dari aku habes blaja mse kat UUM dulu...ade lah dalam setahun aku tak naik feri nih..agak poyo la jugak..hihi...;p
mase ni Mr Ew pon ikot..he also my bos kat feedmill butterworth....:)


Makan malam di Persiaran Gurney...sedap! My tummy fuLL hOuse okei!!
TQ to my bOth bOs!! hehehehe :D

Then jenjalan plak kat gerai tepi2 jalan tu ade satu gerai ni sgt menarik perhatian aku...uncle Chinese ni pandai melukis...cantek n creative sgt...:)
<3 Then terjumpa satu benda yg aku carik iaitu, GELANG KAKI!! akhirnye aku dpt jugak!! yeayyyy!!! sgt suker!! :D
Yeah!! gOT it at last!! :D
Ni kat depan PLAZA GURNEY...:)



Ginger Bread hOuse!! So cUte :D

-Christmas tree kat Lobi hotel G...besOOO!!:D

Semua ni di mana nak tahu?? G Hotel! mmg cantek gilers! kat tepi persiaran Gurney jugak...saja jer Mr Ew bawak ke sini....bawak jenjalan tgk dalam hotel tu....
5 star kot aku rase nih...ermm...Lobby die lawa giler,,,smpi bos aku amek2 gamba aku ngn pokok krismas tu...tapi nnt aku upload ok...tak bnyk plak gamba kat cini...tak sempat la bz skit..hihihi:p

so, aku sambung lagi nnt bila dah free..hahaha:D

Actually, sebagai org Islam mmg la tak boleh sambut krismas rite? tapi ni semua aku just nak kogsi cerita menarik dan snap2 picture sikit2 utk tatapan korg...tak salah kan?? :))

ok, penat dah type,Wassalam!! ;)

No comments: