Friday, August 24, 2012

Eid Mubarak 2012! :)


Alhamdulillah....Finally, i 've managed my time to type some new post here!
Sorry if you dont mind, i will campor2 my language cz i feel more better kalau camni..hahahk:D

B4 post gamba raya, persiapan raya yg sgt MERIAH dari family aku...
Masak macam2 makanan 1 hari sebelOm raya..memang best!!! 
sebb dpt belajar masak dgn mama:)
5 hari straight aku memasak di dapor...FUH! penat gilersss! >.< 

terjumpa anak tupai! si merah kucing aku nk pi makan die plak! so, aku amek, n lepaskan die kat kebun balik...heheh sweeettt!! rupenye tupai ni comel ek?;p
 Papa perut kelapa dgn gaya KowbOy!!
 huyohh vogue gilerrr bapak aku!:D
 Masak sambal kacHang! meletop2 smpi terlompat2 aku....hehehe:D
Papa masak ketupat besttt!!!:D
Ayam goreng berempah!!!Sedap giler! seriusss:P
sebab aku n adik yg buat..hahak:D

Itu lah al kisah sehari sebelOm raya! giler lah,...sedap shiott mama aku masak..
aku tolong jerk...hahaha:D

Kalau pun dah namanye raya! so, ape lagik kan? mau tunjuk gamba jelah! :P 

 First time pakai lens, haiyoo! satu jam utk satu mata jerk! sgt terseksa dan lecehnye pakai Lens!
 My Family sayang! <3>
Tetamu pertama yg datang beraya!:P
Lepas layan tetamu datang, aku n cousin beraya rumah mak cik dan pakcik2 area kampong!


 with my cousin:)

Ni lah kerepek pisang tanduk yg sedappppp tuuu!:P

Then malam tue, main Bunga api tak heNgat! berpeloh2 sehhhh....:D
Ezmal dengan gaya dan style nyer!:P






 Main bunga api + Mercun! Im 24th taw, but mcm kanak2 ribena:D
Credit to photographer Encik Fakieh Fansury:)

~The next 3 days after tu, kami beraya bertiga..hehe:)

This is GANGNAM STYLE! bwahahahaha!!:D
 

Then hari sabtu, aku gi beraya plak dgn geng2 sekolah menegah plak...
erm..dah tak best sgt sebb ramai yg dah kawin...so, ramai gak xdpt join...hurm, next year tatau lagi...
dgn aku sekali mybe tak dpt join..bukan kawin okei! nk sambong belajar! hahahak:D



STYLE yg sama! hahahak serius! saya mmg tak pernah perasan!!:D

 
Bila kengkawan sekolah berjumpa lagi, inilah jadiknye..gedikkss~:P
Trully, really, deeply, sayunk, bila ko nak kawin ni?
 tak saba nk tgk ko ade anak!:D

Try beli baju kaler yg sama..:)

Raya rumah pojie, ternampak kucing ni..soooo cuteee!!!!:D


Kembar tahun 2006 laaa..:D

Actually, lots of picture lagi, ini dah ditapis2 utk kebaikan bersama...hahak:D
Semuga berjumpa lagi Ramadhan & Syawal tahun depan ...
Insya-Allah dipanjang kan umur...:')

No comments: