Friday, August 10, 2012

IFTAR! :)

Assalamualaikum....Salam Ramadhan utk semua!:)
Dah 20 hari puasa kan? Lets seeking for Lailatul Qadr~ InsyaALLAH :)

So, lets we talk about my Iftar with my family & friends...
 Malas nak cakap pepanjang, tuNjuk gamba je bley? :P

Iftar di Restoran Puteri TTDI Damansara...Neway, Thanks to Mak Usu yg belanje...hehehe
Kenyang smpi 2 hari beb! ;p
 Hah! ni Mak cik cOmel nak bukak Pose! :P
 Miera & Pak su

 Me yg kurus with Fakieh! :)
 With kamo's miera...hahahha:D
 Saje nak testiNg my new Tab:p
 Mak usu & Pak usu :)
A Happy FamiLy! 

2nd Iftar with my Bos & colleague at KLCC Convention Centre!:)



 DuriNg meeting...hehehe semua tidooo :D

 Hamdan Malu..;p


 MereNung masa depan...:D


 Naik Lif jOm!
 Arrive KLCC:)

 Buffet ni laaaaa:D
KLCC!!:D
 Pesal aku nampak gemOk?????

 We are here nOw! ready to eattttt lotttttt!!!:D



 Bakhtiar punya kerja!!! snap pelik2 T_T
 IrOn Women!:D
 Aquaria ramadhan special!!! yeayy! tak pernah pergi aquaria hahaha:P
 Ni lah adik kita paLing kechik! & comei~:P
 Bakhtiar seNgal
The speaky one is My Biggg Bosss:D

Jangan terkejut kalau saya sorg yg makan semua ini!:D
10 round makan...
20 round pusing satu conference room tu:P
desert yg sedapppppp!!!
i make my own Ice Cream! Mashmelloww~!


Aksi Gurl Gurl :)

Ceh Ceh Ceh!:p

Kesimpulannye, my tummy2 full hOuse! 
Thanks all yang belanje mamam! 
I really had such a good time with u uolls~
..Tq Allah cz gave me a wonderful moment with them:')
#Till next time i will post new new story!!!!:D
Tataaaa~

No comments: