Tuesday, August 16, 2011

Anak mUrid ku..:)


Bangga Dengan Pemberian ku apabila exam dapat tOp 10!
Hadiah semangat tu cume eraser je..hehe:D

Sori ye sayang,saya tak mampu nk bagi yg mahal2..Saya harap kamu jadi org yg pandai dan berguna 1day nanti..insyaALLAH sy doakan..:')












Assalamualaikum.....

Setelah kehilangan Laptop kesayangan aku, aku telah meminjam lappy adik ku..hehehe...cian die takley pakai lptop plak...Tapi mau update bLong punye pasal, taram jelah...Sori ya miss Aimi Diyana~:D

so, bila otak tgh giler cz lptop ilang, aku bergila gila dgn anak murid ku mengambil gamba dalam kelas...org lain sibok mengajar, aku plak sibok mengambik gamba.. ahak..XD

Actually, nk menghabiskan masa minggu2 last ni bersama dorg...saye dah dpt keje baru!! yeay!!Berkat doa semua org especially mama n papa! Alhamdulillah..:')

tapi lagi mencabar kowt?? bahagian marketing kat kilang di Klang..pasni saye jadi Minah kiLang r...hahaha:D memerlukan semangat yg kuat nih..hehe:)

Neway, Pasni nk update plak pasal shopink raya... Last raya aku tak sempat nk shopink cz bz dgn praktikal...2tahun lepas plak shopink sakan kat kedah..tempat aku blaja..Tahun ni mmg sakan bershopink dgn mama n adik kat KL...papa tamo ikot sebb die mmg tak suke nk berjalan..hehehe:D

So, sampai ketemu Lagi yaa..Daaa~

W'salam...




2 comments:

N!kEk!n said...

waaa... dh tkr keje kat klng ker,
kat ner tu??? marketing best tu, keje idaman tp yg dpt ckrg nie purchasing jer huuhuu...

AiMiNaDiYa ^^ said...

purchasing pon ade kosong gak aitu die cakap..tp sie nk tempat kan aku kat marketing..hehehe

kat jalan haji sirat klang...dekat je ngn umah2 korg sume..aku start pas raya nnti...:)

sgt excited ni! :D

alhamdulillah kan berkat usaha n ketabahan aku...sabar tu tak ley cakap la...