Tuesday, August 2, 2011

Berbuka 1st Ramadhan 2011M :D

Assalamualaikum kengkawan...:)

Alhamdulillah tahun ni dapat berbuka and bersahur bersama family kat umah...tahun lepas tak dpt berbuka selalu dgn fmly sebb praktikal smpi tak ley nk balik umah selalu...sgt2 KEJAM kan? hahaha:D
Tapi banyak pengalaman yg aku dapat dan aku banyak belajar dari situ...Thanks to all yg pernah marah,maki hamun aku, 'tocer' aku, brain wash otak aku smpi bersih dari kotoran..hahahaXD
...dari situ, hati ini menjadi kering, tak pandai nk amek2 hati lagi, tak reti nk mengamuk2 lagi.. and tak reti nak merajuk2 lagi dah...Teror tak saye melatih diri ni? hahaha:))
im Strong nOw!! sekuat Tiger la kata kan...:D
Sedap nye makan berbuka dgn family..even mama n papa sediakan makanan biasa2 je utk kami sekeluarga...tapi, aku n fmly sgt bersyukur sgt2...
Thanks ALLAH....:')
Pas balik keje, tolong mama uli n goreng bergedil ni...Mama cakap aku buat masin!!! hahahakXD Sori maaaaaa...:D
Buat bergedil dgn mama..:)

Murtabak papa beli kat bazar ramadhan..Sgt sedap! :D

Air buah TrOpica adik beli..nyum nyum!:

Ni la kuih tepung torak nama nye..
Dulu mase kecik aku panggil tepung tengkorak...hahahahaha!:


No comments: