Sunday, August 28, 2011

Warna Warni Aidilfitri..:)

Assalamualaikum..:)

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin utk semua Warga Islam satu dunia..:)
Alhamdulillah akhirnya kita dapat menyambut hari kemenangan selepas sebulan berpuasa..:')

Namun, hati sedih jugak bila berat hati utk meninggalkan bulan Ramadhan bulan yg mulia...Semoga berjumpa lagi tahun hadapan Ramadhan Karim...;')

Semoga Syawal ini disambut dengan meriah...Jangan seronok2 sgt..igt2 juga pada org yg susah dan yg takde ibu bapa dah...

2, 3 hari ni ade jugak aku amek gamba persiapan hari raya di umah aku...:)
Bila malam plak, pasang pelita then main bunga api n mercun dgn budak2 kat sebelah umah ni..sgt best okei..teringat masa aku kecik2 dlu..tp, aku jugak yg main mercun tu..hahahaXD

btw, jgn main mercun..sgt bahaya..klu aku takpe, sebb aku main mercun pun takut2 jugak..hahahaXD

Adeh, penat type..nk masukkan kuih raya dlm bekas die la..nnt mama aku bising..JOM!! :D

Sampai ketemu lagi yaa...dadaaa:)
Wassalam..:')





Teringat zaman kecik2 aku dulu..:)
Ruang tamu sebelum dan selepas dihias..:D

Mama masak ketupat! aku tolong amek gamba:p

No comments: