Friday, November 4, 2011

3 Pagi bersama Apam PolkadOt..:D

proses mengedot..best!;ptara
see, masak dah!:D
lepas melukis..kreatif tak??:D
lady bird pon ade..pkol5 pagi punye..:)

Assalamualaikum.....

Errrkkkkkk...Alhamdulillah...kenyang makan apam dottie's..hihik:D

okei, sampai 3 pagi sepupu ku Amierah Liyana mendera aku membikin 1000 biji apam..at last dpt buat 800 je...sbb smpi tertido2 bersama2 dotties apam...hahak:D

Boleh plak sepupu aku tu, tdo bangun tdo bangun smbung wat apam...sgt kelakar takley luper...muka n tgn aku penoh dgn warna...

sambil mengedot ley plak cerita2 pasal 'dia'...hahaha:D
Mengumpat kowt?? haha..mmg sgt tak baik taw~

patu, mira mengedot, aku pi kukus...sambil buat apam, smbil amek gamba...sgt giler..hahak..
yg lain2 dah berdengkur smpi Australia...aku ni, menahan mata bia jgn katup..huhu

pasni, aku jadik assistant mmbuat apam yg terbaik laa..ley dpt award kot...;p

bila dah siap semua, nk buat bancuhan yg round ke3 punye, aku dah tak larat dah..surrender awal2....terbungkang aku tido sebelah mama...miera pon ley polak berdengkur tdo dlm bilik....brg2 apam semua terabur..hahak:D

then esoknye, packing cecantek kekemas, ciap utk di hantar!:))






No comments: