Sunday, November 13, 2011

Salju @ CamerOn HighLand^^

Assalamualaikum...:))

Okei, janji aku dulu telah ku tunaikan utk menceritakan pasal pengalaman yG nth keberapa bnyk kali aku g Cameron..hahak:D

bukan pe, cuma dlu mase kecik2 tu tak sempt nk kongsi sesama kat blog...dlu tak reti nk berinternet dan bersosial...almaklumlah..aku ni budak kampung & anak kampung...tak didedahkan dgn teknologi zaman moden...so, bila dah besar, belajar sndri laa..:)

Adeh penatnye membebel~~ hahak:D okei, this picture taken after aidiladha haritu....penat dah beraya dgn lembu korban, my aunt n cousin mengajak kami ke camerOn...dlm hati pon berkata...yeaayyy!!! :D

So, this picture actually tak berapa bnyk lah dr yg aku amek tu...susah maa kalau org kaki posing nih...gamba poyo belambak2...muka tak la berapa cantek, tapi gedik lebih..hahak:D

> mOre picture @ my facebOok okei kengkawan...:))

driving~jalan penuh onak dan liku....adOi laa..kepala pening sudah...hahak:D
1st destination is Ladang Teh yG sangat CANTEK!!!:)
mama & mak usu...muka dorg mmg fotostet!! :))
Kitorg ngeteh dulu b4 sambung jenjalan..:))

BersHopping Sayur Sayuran utk diberi kat mak angkat n mak mertuer...(hah, ejaan yg saje dipelencongkan utk cover konon takde sape yg paham...hahak)



Ini lah KEGILAAN aku kat Cameron taw!!!!!!!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! SANGAT SUKER okei~!!!
Strawberry hOney, Strwberry cokelat & Srwberry pancake~mau lagiiiii pLizzz!!!!
uyum! nyum nyum nyum!!!:D

btw, kat sana seJuk nye bley tahan... 20 drjahCelcius taw~
agak menggigil laa:D

Selamat membaca dan menjamu selera~Ops! menjamu mata...haha:D

tata~!!! XD

6 comments:

Unknown said...

lapaq wei tgok strawberry tuh

AiMiNaDiYa ^^ said...

Jom aku blanje kat Cameron!:D

N!kEk!n said...

wei ko wat aku terliur seh tgk strawberi tu huuhuu...^-^ lame x g sane pe yg latest haaa....
Jom g sne next year nak heehee..=)

AiMiNaDiYa ^^ said...

hehehe...besttt...sebb asek mkn strawberry dgn jagung manis jer sepnjang jalan...XD

hizrie said...

tidaaaakkkkkkk!!!!!this moment should be mine too if i'm not going back earlier or u guys not going there later!geram sungguh!!!;(

AiMiNaDiYa ^^ said...

hahahak:D

jgn marah ea encik hizrie...awak balik awal sangat...gagaggaXD