Saturday, October 22, 2011

Pokok Tumbang Printer Pecah...

Fuh..jalan licin~
Mase ni kot keta aku bercalar..adoii~

Assalamualaikum....

Thanks Allah, cz memudah aku masuk lagi ke blog nieh...ahah, cookis punye pasal, blogger aku kne block...aiseh....

Yup, kembali kepada tajuk nieh....Hari rabu lepas mase aku balik dr keje..From kLang to My kampung...Pokok tumbang smpi 3 okei sepanjang perjalanan pulang ke rumah ku..Ujan, Ribut, Petir yg sgt2 kuat bunyik nye..Subhanallah..sgt Takut....

Thanks 2 Allah cz takde pape kejadian yg tak diingini...pokok sume tumbang pn takde kena kt org ...risau gak la cz jln tue mmg sgt sunyi bila wktu malam...

So, nk dijadikan cerita, jalan jem...mmg tak sgka kat kmpung pun jalan jem...aku yg penat2 balik keje, otak pon ikut jem laa..ngntok seh mataku...smpi rase mau tertido dlm keta..dala drive sensorg...

sampi je umah, ku melihat pintu kereta aku bercalar panjang!!! OH NO!! ni mesti tercarik dkt pokok2 yg tumbang tu..uhuh! sayang giler kt BF aku sorg nieh...huih..ape boley buat...Nasib tak baik...takda Ong org ckp....uhuh

Hancur berderai...

Patu, hari yg lain, aku beli printer utk member aku(printe 3 in 1)..kak shikin mintk tlg blikan printer....beli punye lah jauh kan smpi kat Alam Sentral Shah Alam...(nk glamour je lebey..haha)...then, sesampi je umah, BERSEMANGAT yg teramat nieh, mau pasang n install kat pC... then kuar je dr kotak, PRINTER sudah pecah!!!! hayooooo...knp ley pecah kaca die nieh??

sgt panik mase tue...then try tgk number phone kat receipt...call org kedai then die swoh anta kedai balik then dia akan tukar kan yg baru...

btw, mase ni, 3,4 hari jugak la ulang alik Shah Alam atas urusan yg berlainan..sgt kelakar okei...XD

patu esok nye aku anta balik printer yg pecah tu n dpt yg baru...sgt careful angkt printer masuk keta n bwk keta pon slow2 jer...cz fobia printer pecah..haha klakar sgt...:D

actually bukan la aku yg pecahkan..sebb mase beli tu aku tak check pon..mybe salah aku jugak kan..then bila dpt printer yg baru, hepi3 sgt cz dah ley guna! yeay! :)

haduih, penat nye membebel....so, have a nice day! :)

sekian, Wassalam...



No comments: