Saturday, October 8, 2011

Topi 4 segi Menjadi miLikku!

Hah! Banyak tak gift!! heheheXD
Bersama yg lain...:)
bekas guru math aku...hahak:D
thanks wahed!! :)
Zuy(depan) dtg dewan semata2 nk jumpe kami..heheXD
pas kuar dewan..:)bersama edward..seat die sebelah aku..:)
tahniah fida!:)
dgn encik Nai...:)
alahai tingginye ko zila..:D
wif haziq..my Driver a.k.a Bodyguard..ahah:D
hah, ko dik, tahun depan kOnvo jugak..tapi takde topi 4 segi cm aku..jgn jeles...XD
dlm dewan TSO...tgh briefing...
Assalamualaikum......

5hb oct 2011@ 11am, aku bertolak dari kampung (umah aku) menuju ke UUM sintok, Kedah...Aku drive smpai ke Bukit Gantang, Perak...3Jam drive tanpa henti...fuh, Berdenyut jugak la kepala..uhu~ @__@

Sampai ke Changlun, Kedah dlm pkol5 ptg....Trus je masuk UUM amek jubah kat nai...Tq nai cz wakilkan sy amek jubah...:)

Patu trus masuk umah hOmestay kat Changlun...tak jauh dr UUM..kiRA2 15minit perjalanan....Malam tu sgt bersemangat Menggosok Jubah..ehee..:D

Tapi, Mama n Papa tak dpt ikut...cz Mama kat Wad lagi...Papa plak jaga mama kat Hspital...Hope sgt mama cepat sembuh tau...Anak mu akan selalu mendoakan...:)
So, adik2ku jelah yg dpt teman kan...Thanks to Zila cz berjaya memujuk...yup, even parents takde, tapi kawan2 tetap di sisi...Thanks to all my friend...SAYANG korg sgt!! :D

Esoknye, 6hb Oct 2011, Terasa Sayu sgt hati ni bila dah masuk Dewan Muadzam Shah (MAS), Bila fikirkan Mama & Papa takde bersama utk berkongsi kegembiraan nih...Tak nmpk ank dorg naik ke pentas amek segulung Ijazah yg dorg impikan....Really, rase nk konvo lagi tahun depan..insyaAllah 4 MASTER..Mybe?? whO knows?;p
InyaAllah...1dAy mybe:)

Patu, lepas je keluar dewan, Waaaaa...banyak nye Bunga n Teddy Bear utk aku okei,...:D
Adik & Haziq bagi sejambak Bunga...Nai bagi Gomo yg pegg bunga.. sgt besO n cumeL okei!!Thnaks dear..XD

Zuy bagi Tulip~ and My mak angkat bagi Angry Bird! ahah, Mcm tau jerrr~~ :D

Sangat seronok n Sakan bergambo Berposing sana sini..eheee.....Utk kenangan Anak Cucu aku nnti...:p
Thanks 2 semuaaaaa fotographer yg ade..ahaa:D

So, Congrats To all UUM student yg Graduation day pada 1-6 Oct 2011...:)

Wassalam...


No comments: