Sunday, October 23, 2011

Spaghetti..^^



Assalamualaikum....

waaa...Penatnye masak arinie...hihi:D

Ok, bangun tido je trus basuh baju yG melambak2...Marah papa cz tak basuh baju seminggu...hihi..anak yg teruk kan? ;p

*cz slalu aku jarang ade kt umah..papa amek alih tugas mama kt umah after mama slalu tak sihat....


Waaaa..penOh nye ampaian Baju....XD
>banyak kot kain batik mama..hahaha

Alasan papa, air da seminggu takde..adeh cian papa..mmg air takde pon dlm seminggu ni...so, aku pun mcm org giler mengemas umah arini...baju smpi 3 bakul nk sidai...ampaian kat luar tak muat siap sidai dlm umah..haha..giler hebat..:D

Mama request swoh masak spaghetti dgn sotong...mama ckp, papa balik keje je trus ley makan..:)

so, memula aku masak nasi dlu then trus masak sotong..after tu bru masak sos spageti..mama cuma tolong potong bawang n mushroom jerk...lg satu, tolong membebel..gagagaXD

malas nk berjalan kata nyer..haha..mama mmg sgt malas skrg nieh,slps kuar hospital..sbb tu aku yg kene masak klu tgh cuti kt umah..haha..

tapi takpe, yg penting aku hepi! :)

Wassalam....

No comments: